Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

Valuta választás
Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.
Fizetés
Hírlevél feliratkozás
Vezetéknév: 
Keresztnév: 
E-mail: 

Feliratkozás

Csomagkereső
GLS csomagkereső         Posta csomagkereső

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Minősítésünk
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Partnerek

Megbízható bolt

Olcsóbbat.huOlcsóbbat.hu – Spórolni tudni kell

Webshop, webáruházak - wyw.hu

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Kedves Vásárlónk!

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! Fenntartjuk a jogot a megrendelés indoklás nélküli visszautasítására. Amennyiben megrendelést ad le a webáruházban, tudomásul veszi, hogy a rendelés leadásával fizetési kötelezettsége keletkezik.

A jelen Szállítási és fizetési feltételek a www.humanityaruhaz.hu webáruházra vonatkozik melynek üzemeltetője a Humanity Áruház Kft.

A Humanity Áruház Kft. adatai:

- Székhely: 1163, Budapest, Veres Péter út 51.

- Adószám: 24344809-2-42.

- Nyilvántartva a Fővárosi Törvényszék Cégbíróságán 01-09-172953 cégjegyzékszám alatt

- E-mail: humanityaruhaz(kukac)gmail.com

- Ügyfélszolgálati telefonszám: Telefon: +36 66 999 340 / munkanapokon 9-12 és 13-17 óra között /

- Bankszámlaszámok:

HUF: 12056008-01391898-00300006

Külföldön élő, vagy eurós bankszámlával rendelkező vásárlóink választhatnak Eurós fizetést is. 

EURO utalásához IBAN szám: AT35 3812 2000 0006 2836

SWIFT: RZSTAT2G122 

- Adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-75024/2014

- Szerződés és a webáruházban használt nyelv: Magyar

- Üzlet cím: 5600 Békéscsaba, Árpád sor 42

- Panaszkezelési cím:

a,  Személyesen: 5600 Békéscsaba, Árpád sor 42

b,  e-mailben: humanityaruhaz"kukac"gmail.com

c,  Telefonon: +3666/999-340

- Szállítási partnerek: GLS futárszolgálat,  Magyar Posta

- A tárhelyszolgáltató adatai: KontorNET Bt. 9081 Győrújbarát, Fő u. 45. e.mail címe:  info"kukac"startuzlet.hu

- Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 9-től 16-óráig 

- Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1 - 2 munkanapon belül

- Webáruház domain: humanityaruhaz.hu

- Forgalmazott termékek köre: A cég a webáruházban kozmetikai alapanyagokat, kozmetikai hatóanyagokat, vitaminokat,  növényi vajakat, növényi zsírokat, olajakat és környezetbarát tisztítószereket, alapanyagokat forgalmaz magánfelhasználók számára.

Amennyiben nincs külön utalás, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet az irányadó.

Megrendelés vásárlás:

A vásárló a vételi ajánlatát webáruházon keresztül teszi meg a kiválasztott termék megrendelésével.

A vásárló a megrendeléssel egyidejűleg tudomásul veszi, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

1, A megrendelés előtt a vásárló a kiválasztott terméket a kosárba helyezi a "KOSÁRBA HELYEZÉS" gombra kattintással.

Amennyiben folytatni kívánja a vásárlást a baloldali menüsorból a kívánt termékcsoport ikonjára kattintással a vásárlás folytatása történik és innen újabb terméket választhat ki.

2, A vásárlás befejezése után a kosár tartalmát ellenőrzi, megváltoztathatja a mennyiségeket vagy szükség esetén a törlés gombra kattintással törölheti a nem kívánt tételt. Amennyiben a kosárban nem a kívánt mennyiség szerepel a termékből, a mennyiség jobb és bal oldalán található + és - jelek segítségével korrigálható a mennyiség. Miután a kívánt mennyiség szerepel a mezőben, a kosár tartalma alatti jobb alsó sarokban található "Kosár frissítése" gombra kell kattintani. Ha a kosár tartalma megfelel a vásárló igényeinek, kattintson az Összegzés mező alatti "Megrendelés->" gombra. A fentiek után a következő oldalon levő menüből kiválasztja a fizetési és szállítási módot, majd a "Megrendelés folytatása ->" gombbal véglegesíti a rendelését.

A még nem véglegesített rendelését módosíthatja vagy törölheti a kosár menüpontban a termék alatt található "Törlés" gomb segítségével.

Módosítható a mennyiség, amit a szükséges módosítás után a kosár frissítése gombbal rögzíthet.

Törölheti a tévesen a kosárba került terméket a termék sorában lévő Törlés gombbal.

3, A megrendeléssel elfogadja a vonatkozó szállítási és fizetési feltételeket. A termékeknek a honlapon feltüntetett árai bruttó árak, amelyek tartalmazzák az ÁFA- t, nem tartalmazzák azonban a postázás, vagy a kiszállítás költségeit. Az árak magyar forintban értendők. ( HUF ) A cég a megrendelés elfogadásáról 48 órán belül visszajelzést küld e-mailben illetve szükség esetén telefonon. Az e-mailben illetve telefonon történő visszajelzéssel a szerződés létrejön. Amennyiben az elektronikus visszajelzés nem történik meg 48 órán belül, úgy a megrendelő nem köteles a megrendelt terméket átvenni. A vásárló köteles a vételárat előreutalás esetén a visszaigazolást követően haladéktalanul, legkésőbb azonban a megrendeléstől számított 8 napon belül megfizetni. A fizetés a vásárló által választott módon (banki átutalás, bankkártyás fizetés, készpénz, utánvét) történik.

Az utaláshoz szükséges adatok: Humanity Áruház Kft. bankszámlaszáma: 12056008-01391898-00300006 (RAIFFEISEN BANK). Közlemény rovatba kérjük beírni a második visszaigazoló levélben található rendelésazonosítót! Amennyiben a fizetésre a fenti határidőn belül nem kerül sor, a megrendelést a cég törli, a szerződés pedig ezzel megszűnik. Utánvétes fizetésnél és szállításnál a kiszállítás/postázás díja a weboldalon közzétett összeggel növekszik. Utánvétes fizetés esetén a cég a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja magának az áru tulajdonjogát.

Fizetési módok:

  • előreutalás (banki átutalás) A vásárló a vételárat előre átutalja a vállalkozás számlájára
  • utánvétel (A szállítást végző cég megbízottja veszi át a vásárlótól a megrendelés és szállítás ellenértékét készpénzben, illetve lehetőség esetén bankkártyával is történhet a fizetés)
  • Fizetés bankkártyával a Simple Pay rendszerén keresztül. A vállalkozás bankkártya adatokat nem kér, nem kezel és nem tárol, ezt kizárólag a Simple Pay végzi a saját rendszerén. Tájékoztató ITT

Szállítási módok:

  • Posta csomagponton történő csomag átvétel
  • GLS futárral történő házhoz szállításos csomag átvétel
  • GLS csomagponton történő csomag átvétel
  • Személyes átvétel a következő címen: 5600 Békéscsaba,  Árpád sor 42 ( Humanity Áruház )

1, Előreutalásnál: a megrendelés végösszegét (áruk ellenértéke + szállítási költség) kérjük a Humanity-Áruház Kft. bankszámlaszámára utalni, vagy befizetni: 12056008-01391898-00300006 (RAIFFEISEN BANK).

Előreutalás esetén közlemény rovatba kérjük beírni a második visszaigazoló levélben található rendelés azonosító számot!

Megrendeléskor a 'Szállítási / fizetési mód' mezőben jelennek meg az adott megrendeléshez lehetséges szállítási módok, ezek közül választhat. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Amennyiben az előre utalást választja, az összeg beérkezését követően adjuk fel a megrendelt árut. A számlát minden esetben a csomag tartalmazza. A beérkező megrendelést e-mailben, visszaigazoljuk, ezzel létrejön a szerződés.

2, Készpénzes fizetés:Lehetőség van személyes átvételre (minden hétköznap 9:00-12:00, 13:00-17:00-ig) Békéscsabán, Árpád sor 42 a Humanity Áruházban. Minden esetben kérjük, hogy telefonon vagy e-mailen előre egyeztessenek időpontot a személyes átvételre, hogy a megvásárolni kívánt termék megtalálható legyen az üzletben. Amennyiben olyan árut foglaltak le, amely a nincs raktáron, felvesszük Önökkel a kapcsolatot, amint az áru megérkezik.

Személyes átvétel kizárólag a következő címen: 5600 Békéscsaba, Árpád sor 42 ( Humanity Áruház )+36 66 999 340.

3, Utánvétes fizetés: A megrendelés visszaigazolásában szereplő összeget a szállításkor az árú átvételekor kell megfizetni a szállítást végzőnek nyugta ellenében. A számlát minden esetben a csomag tartalmazza. Bankártyával a futárnál NEM lehet fizetni!

4, Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetési mód kiválasztásakor a rendszer automatikusan tovább vezeti az OTP Simple Pay fizetési felületére, ahol a bankkártya adatait megadva egyből kiegyenlítésre kerül a megrendelés végösszege.

Lehetőség van a csomagok a Magyar Posta üzemeltetésében működő Posta csomagponton való átvételére. A kívánt átvételi pontot a "Posta csomagpont átvételi hely" választásnál a legördülő menüből kell kiválasztani. A megrendelés végösszegét (áruk ellenértéke + szállítási költség) kérjük a Humanity-Áruház Kft. bankszámlaszámára utalni, vagy befizetni: 12056008-01391898-00300006 (RAIFFEISEN BANK). A közlemény rovatba kérjük beírni a második, visszaigazoló levélben található rendelésazonosítót! A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Az megrendelés összegének hiánytalan beérkezését követően adjuk fel a megrendelt árut. A számlát minden esetben a csomag tartalmazza. A beérkező megrendelést e-mailben, visszaigazoljuk, ezzel létrejön a szerződés.

A csomag szállítási határideje, a kiválasztott Posta csomagpontra való beérkezés gyakorlati határideje 1-2 munkanap, melyről e-mailben értesítést fog kapni. A csomagot a beérkezést követően 5 napig, csomagautómatában 2 napig tárolják.

Bruttó 17.000 Ft - ot meghaladó termék vásárlás esetén INGYENES a kiszállítás és az utánvétkezelés!

5, Posta csomagponton történő átvétel utánvétellel: A csomag kézbesítésének díja: 1350 Ft.+ utánvétbeszedés 200 Ft összesen: 1550 Ft.

Lehetőség van a csomagok a Magyar Posta üzemeltetésében működő Posta Csomagponton való átvételére.A kívánt átvételi pontot a "Posta Csomagpont átvételi hely" választásnál a legördülő menüből kell kiválasztani. A csomag szállítási határideje a Post Csomagpontra való beérkezés gyakorlati határideje 1-2 munkanap. A csomag átvétele a kiválasztott átvételi pont nyitva tartási rendje szerint történik.

Bruttó 17.000 Ft - ot meghaladó termék vásárlás esetén INGYENES a kiszállítás!

Posta csomagponton történő átvétel előreutalással és bankkártyás fizetéssel: A csomag kézbesítésének díja: 1350 Ft.

Lehetőség van a csomagok a Magyar Posta üzemeltetésében működő Posta Csomagponton való átvételére.A kívánt átvételi pontot a "Posta Csomagpont átvételi hely" választásnál a legördülő menüből kell kiválasztani. A csomag szállítási határideje a Post Csomagpontra való beérkezés gyakorlati határideje 1-2 munkanap. A csomag átvétele a kiválasztott átvételi pont nyitva tartási rendje szerint történik.

Bruttó 17.000 Ft - ot meghaladó termék vásárlás esetén INGYENES a kiszállítás!

5, GLS Futárszolgálattal előreutalás és bannkártyás fizetés esetén: A csomag kézbesítésének díja 1350 Ft

A megrendelés végösszegét (áruk ellenértéke + szállítási költség) kérjük a Humanity Áruház Kft. bankszámlaszámára utalni, vagy befizetni: 12056008-01391898-00300006 (RAIFFEISEN BANK). A közlemény rovatba kérjük beírni a második visszaigazoló levélben található rendelésazonosítót! A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A teljes összeg beérkezését követően adjuk fel a megrendelt árut. A számlát minden esetben a csomag tartalmazza. A beérkező megrendelést e-mailben, visszaigazoljuk, ezzel létrejön a szerződés. A termékeket a GLS futárszolgálattal szállíttatjuk. Amennyiben egyes termékek nem találhatók meg a raktárunkban, erre a terméklapon vagy külön e-mailben felhívjuk a vásárló figyelmét.

A kiszállítás, munkanapokon történik. Szállítási idő 1-2 munkanap

Bruttó 17.000 Ft -ot meghaladó megrendelés esetén INGYENES a kiszállítás!

6, GLS Futárszolgálattal történő szállítás utánvételes fizetés esetén: A csomag kézbesítésének díja 30 kg-ig, csomagonként, 1350 Ft + utánvétbeszedés 140 Ft összesen 1490 Ft.

A szállítás a megrendelést visszaigazoló email megérkezését követően történik, kivéve, ha az áru beérkezéséről, készenlétéről más információt nem küldünk. A termékeket: - GLS futárszolgálattal szállíttatjuk. Amennyiben egyes termékek nem találhatók meg a raktárunkban, erre a terméklapon vagy külön e-mailben felhívjuk a vásárló figyelmét. A kiszállítás, munkanapokon történik. A GLS futárszolgálat gépkocsivezetője a csomagkézbesítésekor a megbízás szerinti utalványösszeget beszedi a címzettől. A futárnak kell kifizetni a termék vételárát + kiszállítási költséget + utánvét összegét.

A futárnál NINCS lehetőség bankkártyával történő fizetésre. A fizetés a futárnál kizárólag KÉSZPÉNZBEN lehetséges

Bruttó 17.000 Ft - ot meghaladó termék vásárlás esetén INGYENES a kiszállítás és az utánvétkezelés!

A szállítási idő a csomag feladásától számított 1-2 munkanap.

7, GLS csomagponton történő csomag átvétel:

- Előre utalás esetén: a szállítás díja: 10.000Ft termékvásárlás alatt 1350 Ft. 10.000 Ft termékvásárlás felett díjmentes.

- Bankkártyás fizetési mód esetén a csomagpontra szállított csomag szállítási díja: 17.000 Ft termékvásárlás alatt 1350 Ft  17.000 Ft termékvásárlás felett díjmentes.

- Utánvétes fizetési mód esetén a csomagpontra szállított csomag szállítási díja: 17.000 Ft termékvásárlás alatt 1350 Ft + utánvét kezelési díj : 140 Ft összesen 1490 Ft  17.000 Ft termékvásárlás felett díjmentes.

A csomagot a GLS futárszolgálat a kiválasztott csomagpontra szállítja, ahol utánvétes csomag esetében, fizetést követően átvehető a megrendelt áru. A csomagponton a csomagot a beérkezéstől számítva  5 napig tárolják, utána visszaküldik. A csomagponton történő átvételkor NEM garantált a bankkártyás fizetési lehetőség. Kérjük a csomag átvételéhez vigyen magával készpénzt, vagy érdeklődjön a lehetéges fizetési módról a csomagpontton. 

Kérjük a csomagért a lehető leghamarabb menjenek el, mert nincs mód hosszabbításra. 

A szállítási idő a csomag feladásától számított 1-2 munkanap.

Akciós szállítási mód: Egyedileg kerül meghatározásra a tájékoztatóban leírt feltételek teljesülése esetén vehető igénybe. Tévesen leadott rendelés esetén az igényelt kedvezmény nem érvényesíthető ebben az esetben a megrendelés átsorolásra kerül az értéknek megfelelő általános szállítási módokhoz, ami által a fizetendő díj is változik. Önnek joga van ezt nem elfogadni és a vásárlástól elállni. A módosításról minden esetben írásban tájékoztatást küldünk és csak az Ön határozott és egyértelmű elfogadó nyilatkozata esetén küldjük ki a csomagot a megváltozott összeggel.

8, Hasznos információk:

- A számlát minden esetben tartalmazza a csomag. Számla nélkül nem értékesítünk!

- Amennyiben az elállás jogával élni kíván, kérjük jelezze e-mailben, vagy telefonon. A webáruház által forgalmazott termékek természetüknél fogva bontott állapotban, higiéniai és közegészségügyi okokból nem visszaszolgáltatható termékek. Kérjük, hogy a termékeket hiánytalan, bontatlan csomagolásban történő visszaküldését, mert csak ebben az esetben érvényesíthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet által meghatározott elállási jog.

A  termékeket kérjük visszajuttatni a Humanity Áruház Kft, 5600 Békéscsaba Árpád sor 42 címre. A csomag visszaérkezését követően a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül visszaküldjük pénzét.

- A postán ajánlott levélként feladott küldeményeket a postás viszi ki, amennyiben nem találja Önöket otthon, értesítést hagy, és ezután a postán tudják átvenni a küldeményt.

- A Posta Csomagpontra érkező csomagokat 5 munkanapig tárolják, azután visszaküldik a feladónak. A csomag beérkezéséről a Magyar Posta küld tájékoztató e-mailt!

- A futár az Ön által megadott telefonszámon fog jelentkezni a csomag kiszállítását megelőzően. Kérem, ügyeljen a telefonszámának helyes feltüntetésére.

A kézbesítés sikerességéhez fontos:

8.1. Ha szállítási címként a munkahelyi címét jelöli meg, kérjük feltétlenül tüntesse fel a cég nevét a szállítási cím megadásánál (a Megjegyzés rovatba is beírhatja), így a futár biztosan meg fogja találni.

8.2. Ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön, azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a Megjegyzésben a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: Csak abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újraküldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani! Kérjük, a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

9. Megrendelés Külföldről: Megrendelés teljesítése előre utalással, PayPal fizetéssel, vagy bankkártyás fizetéssel történhet. 1 csomag súlya nem haladhatja meg a 30 kg -ot. A csomagot a rendelés ellenértékének a bankszámlán, PayPal számlánkon történt jóváírást követően, vagy bankkártyás fizetés esetén a banki jóváhagyást követően azonnal átadjuk a futárszolgálatnak kézbesítésre. Külföldre a küldeményeinket a GLS Logistics szállítja.

A szállítási módok közül a legördülő menüben, válasza ki a célország betűjelét tartalmazó sort majd kattintson rá. A szállítási idő a csomag a futárnak történő átadásától számít, ami a vámkezelés idejével hosszabbodhat. A fuvardíj a kiviteli vámkezelés költségét tartalmazza.

Amennyiben nem találja a célországot abban az esetben a rendelésének leadását követően egyedi ajánlattal keressük meg, aminek megismerése után elfogadhatja a szállítási díjjal megnövelt rendelési összeget, illetve ellenkező esetben elállhat a vásárlástól.

10. Az értékesített termékek minősége, értékcsökkent termékek.

Az értékesített termékek minősége a termékleírásban, specifikációkban meghatározott. Ettől eltérő terméket forgalomba nem hozunk, még kedvezményes áron sem. Az áruház kizárólag 1.oszályú terméket forgalmaz. A termékeket gondosan az előírásnak megfelelően tároljuk így a termékek a csomagoláson feltüntetett minőség megőrzési időn belül  teljes értékűként korlátozások nélkül felhasználhatók.

Fontos: a megvásárolt termékeket megfelelően, gondosan tárolja, hogy az minőségromlás nélkül hosszan eltartható legyen.

11, Elállás: A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó tizenkettő hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, könyvelt postai küldeményben, vagy elektronikus úton küldött levélben) az alábbi címre: (Humanity Áruház Kft, 1163 Budapest, Veres Péter út 51, email: humanityaruhaz"kukac"gmail.com).

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.

A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A Fogyasztó elállási szándéknak bejelentésére felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is.

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Eladó elállási jog gyakorlása esetén nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszaszállítási költségét, így az a Fogyasztót terheli.

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:

- Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

- Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Adatkezelési tájékoztató:

Adatkezelési tájékoztatónk megismeréséhez kattintson ide.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási és felmondási jogát nem gyakorolhatja az alábbi esetekben (Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés):

- romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Alapanyagokat, élelmiszereket, kizárólag bontatlan csomagolásban áll módunkban visszavenni, a fenti rendelet alapján

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát és a szállítási költséget a fogyasztó részére. Kivonat a 45/2014 Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

Két módon vonhatja vissza a rendelést: E-mailen: munkatársunk e-mailt küld a rendelés visszaigazolásáról. Erre válaszolva visszavonhatja a megrendelést! Munkaidőben (minden hétköznap 9:00-16:00-ig) hívja a 06 66 999 340  - es telefonszámot, válassza ki a 2-es menüpontot és vonja vissza a rendelést. Amennyiben az áru már feladásra került, melyről a vevőt e-mailben tájékoztatást kap, melynek szövege: "Szállítás alatt" ebben az esetben a visszavonásra is az elállás szabályai vonatkoznak.

Az át nem vett csomag esetén a szállítási díj minden esetben kiszámlázásra kerül. A vásárló köteles a számla kézhezvételét követően 8 munkanapon belül felmerült költségeket megtéríteni. A fizetés megtagadása esetén a web áruházat üzemeltető vállalkozás jogosult a vonatkozó jogszabályban meghatározott maximális késedelmi kamat felszámítására, valamint 15.000 Ft kintlévőség kezelési költség felszámítására, valamint kintlévőség kezelő közreműködését igénybe venni, és a felmerült költségeket a vásárló köteles viselni.

11.1. Tájékoztatás a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Cégünk hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cégünk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11. 2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/ 7 ... 8  alapján a Cégünk jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

11.4 Az online vitarendezés platform az alábbi url címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére.

Mivel a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszukat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panasz ügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni. A Fogyasztó panasza jellegéből adódóan a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni.

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Humanity Áruház Kft. 5600 Békéscsaba, Árpád sor 42.

Telefonszám: +36 66 999 340

Email cím: humanityaruhaz”kukac”gmail.com

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be. A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/                                                                                                                                                  

Békéltető Testület

Amennyiben a vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk úgy Ön velünk szemben jogosult fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:

-          a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye; annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;

-           ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;

-           a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;

-          a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;

-          a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;

-          tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől

-          a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának  

Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.

Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné Dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

Bírósági eljárás

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

-          az eljáró bíróságot;

-          a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;

-          az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;

-          azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

-          a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem);

-          a keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el. [http://www.bekeltet.hu]

Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

12. Hűségpont:

Visszatérő vásárlóink megbecsülése érdekében hűségpont rendszert vezetünk be. A hűségpont termékenként eltérő értékű.

Beváltás: 1 hűségpont = 1 Ft.

A hűségpont minden regisztrált vásárlónkat megilleti, melyet mindig a vásárlást követő vásárlástól használhat fel szabadon amennyiben a vásárlás teljesített státuszba lép. A hűségpont vásárlásonként összeadódik, így a rendszeresen vásárló hűségpontja folyamatosan gyarapszik. A hűségpont kizárólag termék fizetésére használható fel, készpénzre át nem váltható. A hűségpont kizárólag termék vásárlása után jár, a szállítási költségre hűségpont nem jár, illetve szállítási költségre nem használható fel. A hűségpont kizárólag teljesített megrendelést követően kerül felírásra, amit a következő vásárlástól bármikor, tetszőleges mértékben, fizetéskor használhat fel a jogosult vásárló.    

Egyéb feltételek:

Akciós kupon beváltása: Az akciós vásárlásra jogosító kupon: egyszer használható fel, csak a raktárkészleten lévő termék megvásárlása lehetséges, előrendelés nem. A megrendelt termék bruttó vételárából kerül levonásra a kedvezmény, amely mértéke a kuponon került előzetesen feltüntetésre.

A kuponnal történő vásárlás menete: A vásárló kiválasztja az áruházban a megvásárolni kívánt terméket, azt a kosárba helyezés gombra történő klikkeléssel a kosárba helyezi. Ezt követően dönt, hogy folytatja a vásárlást. Ebben az esetben, addig folytatja a vásárlást, míg az összes megvásárolni kívánt termék a kosárba nem kerül. Válasszon a szállítási módok közül, majd írja be a kuponon található kódot a KUPON felirat melletti ablakba majd az érvényesítés gombra kattintva érvényesíti a kedvezményt. Ezt követően a kedvezményes összeg jelenik meg az összesen mezőben. Ez mutatja meg a rendelésének a kedvezményes végösszegét. A megrendelését a megrendelés gombbal véglegesítheti ezt követően a regisztrációhoz jut ahol a csillaggal jelölt adatok megadását követően "tovább az adatellenőrzéshez" feliratra kattintson. Amennyiben minden szükséges adatot megadott a képernyőn megjelennek a számlázási és szállítási adatok. Az adatok ellenőrzését követően, amennyiben mindent rendben talál a megrendelés gombra kattintva véglegesíti a megrendelését. A megrendelésének feldolgozásáról és szállításáról e-mailben vagy telefonon értesítjük.

Bíbor szerda: Minden hónap második szerdáján kedvezményes lehetőséggel várjuk vásárlóinkat. A vásárlások után, minden tényleges, sikeresen lezárult 5 vásárlást végző vásárló visszakapja vásárlásának az árát. Az 5. vásárló úgy kerül meghatározásra, hogy a szerdai napon leadott első rendelés, amit át is vettek, vagy átutalták az ellenértékét, az azt követő 5. vagy 10...azonosítójú megrendelés. A vásárló a vásárlásáról egy kuponkódot kap. A kuponkód, csak akkor lesz felhasználható, ha az előtte levő rendeléseket, mindet át is veszik. Csak az átvett rendelések számítanak az 5. rendelés meghatározásánál. Amennyiben valaki nem veszi át a megrendelt csomagot vagy él az elállási jogával és az átvett csomagot visszaküldi abban az esetben az ötödik  rendelés meghatározásánál ez a rendelés azonosító figyelmen kívül lesz hagyva és ezáltal változik a sorrend. A kuponok felhasználhatósága a tárgy hó 30-tól lehetséges 2 hétig. A kuponokat e-mailban juttatjuk el vásárlónknak legkésőbb tárgyhó. 30 -ig. Az érdeklődés függvényében fenntartjuk a jogot az akció idő előtti lezárására, illetve a szabályok megváltoztatására. Elírás, tévedés esetén, fenntartjuk a jogot a módosításra.

A kupon készpénzre nem váltható be.

Panasz kezelése:

Levelezési cím: Humanity Áruház Kft 5600 Békéscsaba, Árpád sor 42.

Telefonszám:+36 66 999 340

Email cím: humanityaruhaz"kukac"gmail.com

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat[kukac]naih.hu

A Humanity Áruház Kft adatkezelési nyilvántartási száma: NAIH-75024/2014

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: (MEGSZŰNT)

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ügyek intézése:

A 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

EU vitarendezési fórum elérhető ha ide kattintassz

Budapesti Békéltető testület oldala ITT

Elérhetőségek itt találhatók: http://jarasinfo.gov.hu/. [forrás: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/]

 

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Humanity Áruház Kft 1163 Budapest, Veres Péter út 51, email: humanityaruhaz [kukac] gmail.com

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi

termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó bankszámlaszáma a termék árának visszautalásához:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

 

 

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.